Asiakasportaali on digitaalinen alusta, jossa asiakkaat voivat hallita liiketoimintaansa SSAB:n kanssa ja etsiä tarvitsemiaan tietoja helposti ja tehokkaasti.
Portaalissa voi seurata tehdastilauksia, etsiä varastotuotteita ja vahvistaa niiden saatavuuden suoraan SSAB:n myyntiedustajalta. Lisäksi portaalissa voi etsiä ja ladata tilauksiin liittyviä materiaalitodistuksia.
Pyrimme kehittämään portaalia jatkuvasti lisäämällä hyödyllisiä toimintoja, kuten tilausvahvistusten, laskujen ja kuljetusasiakirjojen hakemisen.
Jos olet jo SSAB:n asiakas, ota yhteyttä myyntiedustajaasi, niin saat apua käyttäjätilin luomiseen.
Jos olet SSAB:n uusi asiakas, eikä sinulla ole vielä myyntiedustajaa, voit rekisteröityä portaalin rajoitetun version käyttäjäksi. Rekisteröitymislomake on asiakasportaalin kirjautumissivulla.
Toivottavasti pidät uudesta globaalista digitaalisesta alustastamme!
Parempi tapa hoitaa liiketoimintaa SSAB:n kanssa! Portaalissa voit tarkastella lähellä olevia varastoja ja vahvistaa materiaalien saatavuuden SSAB:n myyntiedustajalta. Täältä voit myös hakea ja ladata materiaalitodistuksia, jotka liittyvät tilauksiisi.
Jos olet SSAB:n uusi asiakas ja kiinnostunut tarjonnastamme alueellasi, täyttämällä kirjautumissivulla olevan rekisteröitymislomakkeen pääset käyttämään asiakasportaalin rajoitettua versiota.