SSAB:n globaali asiakasportaali

Asiakasportaali on digitaalinen alusta, jossa asiakkaat voivat hallita liiketoimintaansa SSAB:n kanssa ja etsiä tarvitsemiaan tietoja helposti ja tehokkaasti.

Portaalissa voi seurata tehdastilauksia, etsiä varastotuotteita ja vahvistaa niiden saatavuuden suoraan SSAB:n myyntiedustajalta. Lisäksi portaalissa voi etsiä ja ladata tilauksiin liittyviä materiaalitodistuksia.

Pyrimme kehittämään portaalia jatkuvasti lisäämällä hyödyllisiä toimintoja, kuten tilausvahvistusten, laskujen ja kuljetusasiakirjojen hakemisen.


Financial informations

Asiakasportaalin käytön aloittaminen

Jos olet jo SSAB:n asiakas, ota yhteyttä myyntiedustajaasi, niin saat apua käyttäjätilin luomiseen.

Jos olet SSAB:n uusi asiakas, eikä sinulla ole vielä myyntiedustajaa, voit rekisteröityä portaalin rajoitetun version käyttäjäksi. Rekisteröitymislomake on asiakasportaalin kirjautumissivulla.

Toivottavasti pidät uudesta globaalista digitaalisesta alustastamme!

SSAB:n extranetit

SSAB:n asiakasportaali

Parempi tapa hoitaa liiketoimintaa SSAB:n kanssa! Portaalissa voit tarkastella lähellä olevia varastoja ja vahvistaa materiaalien saatavuuden SSAB:n myyntiedustajalta. Täältä voit myös hakea ja ladata materiaalitodistuksia, jotka liittyvät tilauksiisi.

Jos olet SSAB:n uusi asiakas ja kiinnostunut tarjonnastamme alueellasi, täyttämällä kirjautumissivulla olevan rekisteröitymislomakkeen pääset käyttämään asiakasportaalin rajoitettua versiota.

Materiaalitodistukset

Hae ja lataa tehtaiden ja palvelukeskusten toimituksiin liittyviä materiaalitodistuksia.

Tämä palvelu kattaa todistukset toimituksille Suomen tehtailta sekä Suomen, Puolan, Venäjän ja Turkin teräspalvelukeskuksista.