Webinaari

Näin kuorma-autojen valmistajat voivat hyödyntää kehittyneitä erikoislujia teräksiä suunnittelussaan

Saatavilla Tallenteena 45 Min

Webinaari: Näin kuorma-autojen valmistajat voivat hyödyntää kehittyneitä erikoislujia teräksiä suunnittelussaan

Miten kuorma-autojen valmistajat voivat hyödyntää autonvalmistajien kokemuksia - ja laajentaa käyttöä -kehittyneistä erikoislujista teräksistä (AHSS) rakenneosissa? Mitkä erikoislujien terästen sovelluksista soveltuvat nyt myös kuorma-autoihin? Parempi törmäysturvallisuus? Painon keventäminen? Suurempi hyötykuorma? Pienemmät kustannukset ohuempien terästen ansiosta?

Ilmoittaudu tähän webinaariin

Ilmoittaudu

Tässä 45 minuutin interaktiivisessa webinaarissa keskitytään kuorma-autojen valmistajien kohtaamiin haasteisiin:

  • Polttoainetehokkuus – polttoainetehokkuutta voidaan lisätä käyttämällä ohuempia AHSS-teräksiä, jotka pienentävät sekä painoa että teräskustannuksia.
  • Hyötykuorma – entistä suurempi kantavuus lujempien terästen avulla.
  • Turvallisuus – hyödyntämällä AHSS-kohtaisia törmäyssimulaatioita voit tutustua innovatiivisiin ratkaisuihin, jotka parantavat käyttäjien, sähköautojen akkujen ja vetysäiliöiden turvallisuutta.
  • Ajo-ominaisuudet – valitse sopiva AHSS-teräs, niin saat uuden osan geometriaan tarvittavan muovattavuuden ja särmättävyyden sekä lisää rakenteellista jäykkyyttä.
  • Laatu – pitkäikäisten ja yksinkertaistettujen (yhdistettyjen) osien suunnittelu ja tuotannon erinomainen toistettavuus kehittyneiden AHSS-muovaussimulaatioiden avulla.
  • Kestävä kehitys (sähköistäminen) – vastaa sähköautojen alustojen haasteisiin uusilla AHSS-pohjaisilla osaratkaisuilla.

Tule mukaan, niin saat oivalluksia ja inspiraatiota projekteihisi.

PUHUJA

Bruce Wilkinson

Business Development Manager, SSAB

Mekaanisen suunnittelun tutkinnon suorittanut Bruce on työskennellyt autoteollisuudessa yli 35 vuotta. Uransa aikana Bruce on toiminut niin ohutlevyprototyyppien, suunnittelun, teknisen tuen, markkinointianalyysin kuin liiketoiminnan kehittämisen parissa. Suurin osa hänen ajastaan on kulunut terästeollisuudessa palvellen OEM-valmistajia.

5