Uutisarkisto SSAB:n vuosikertomus 2018 on julkaistu
18.3.2019 14:20 CET Vuosikertomukset, Sijoittajat

SSAB:n vuosikertomus 2018 on julkaistu

SSAB on tänään julkaissut vuoden 2018 vuosikertomuksensa. Samalla on julkaistu selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018 (Corporate Governance Report).

Vuosikertomus koostuu neljästä osasta:
- Liiketoimintakatsaus
- Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä
- Kestävän kehityksen raportti
- Tilinpäätös (hallituksen hyväksymä)

Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Liiketoimintakatsaus, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on lisäksi julkaistu suomeksi. Vuosikertomus antaa tiedot SSAB:n taloudellisista, sosiaalisista ja ympäristövaikutuksista vuonna 2018. Kestävän kehityksen raportti on laadittu GRI (Global Reporting Initiative) Standards -raportointiohjeiston suppean (Core) -sovellustason mukaisesti.

SSAB:n vuosikertomus 2018 on ladattavissa osoitteessa ssab.com ja ssab.fi. Suomeksi on ladattavissa liiketoimintakatsaus. Vuosikertomus on interaktiivinen pdf-dokumentti, jossa osiosta toiseen siirtyminen on helppoa ylänavigaation avulla.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018 (Corporate Governance Report), joka ei kuulu osana hallituksen toimintakertomukseen, ja siihen liittyvä tilintarkastajan lausunto ovat lisäksi erillisinä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ssab.com Hallinnointi-osiossa.

Lisätietoja:
Per Hillström, sijoittajasuhdejohtaja, per.hillstrom@ssab.com, puh. + 46 70 295 2912

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen tiivistelmä ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

1200x630 AR2018 - Download